آهنگ تجربه کن با صدای شادمهر عقیلی
نوشته شده توسط :

دستتو ول میکنم اگه میتونی برو یه قدم تجربه کن بی من این آینده رو
بعد من هر کی بیاد من ازش عاشقترم
بعد من هر کی بیاد من ازت نمیگذرم

 

تو نمیتونی بری وقتی عاشقی هنوز
هر چی از تو بشنوه به خودم گفتی یه روز
زندگی کردم تو رو تا نگاه آخرت
من همین نزدیکیام یه قدم پشت سرت (2)

 

بعد من هر کی بیاد باید از من بگذره
تا کجا باید بری تا منو یادت بره
رفتنت عذابته خاطرات با کیه
هر چی تجربه کنی بعد من تکراریه

 

دانلود


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ , تجربه کن , صدا , شادمهر عقیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: